RE: OT: PH v bazene

pavel PP pa-vep na atlas.cz
Středa Červenec 20 12:10:26 CEST 2022

Mám Ph metr z Conradu , elektrodu udržuji v ph 4 roztoku nakapaného do krytky sondy a slouží už pár let, no sem tam ho skalibruji.

Pavel

> Od: konference na vojtek.biz
> Komu: "'HW-news'" <hw-list na list.hw.cz>
> Datum: 20.07.2022 12:05
> Předmět: RE: OT: PH v bazene

Zrovna vcera jsem resil zmrtvych vstani PH metro - taky mi pres noc
 zezelenal bazen :)
 Kupoval jsem pred lety PH metr kombinovany s redox ma dvoubodovou kalibraci
 a kompenzaci teploty.
 Sonda se musi uchovavat v KCL roztoku - samozrejme mi vyschla a je vymena -
 co jsem koukal uz neni moc k dostani. Nejblize nekde na Slovensku a za cenu
 noveho meraku.
 Soundu jsem nakonec po jistem presvedcovani donutil spolupracovat, al echce
 to uz novou.
 Provedeni a uzivatelsky komfort nic moc, al emery celkem slusne. Ale musi se
 kalibrovat. Neni to tak strasne jak je napsano, ale dvakrat v sezone bych to
 udelal.
 https://www.adwashop.com/phorp/ad14-waterproof-tester-detail <https://www.adwashop.com/phorp/ad14-waterproof-tester-detail>
 Fakt je, ze nejlepsi je koupit nejakou prumyslovou sondu a merak doplnit /
 vyrobit. Kdysi jsem narazil na vyrobce PH sond z Bechovic a mel je moc pekne
 a celkem cenove rozumne, al euz to nemuzu najit.
 Ja jsem po letech kapkovani u akvarka mel blne zuby trefovani barev, tak
 jsem koupil tohle a sveho casu slouzila dobre.
 J.V.