OT: PH v bazene

konference na vojtek.biz konference na vojtek.biz
Středa Červenec 20 12:04:58 CEST 2022

Zrovna vcera jsem resil zmrtvych vstani PH metro - taky mi pres noc
zezelenal bazen :)
Kupoval jsem pred lety PH metr kombinovany s redox ma dvoubodovou kalibraci
a kompenzaci teploty.
Sonda se musi uchovavat v KCL roztoku - samozrejme mi vyschla a je vymena -
co jsem koukal uz neni moc k dostani. Nejblize nekde na Slovensku a za cenu
noveho meraku.
Soundu jsem nakonec po jistem presvedcovani donutil spolupracovat, al echce
to uz novou.
Provedeni a uzivatelsky komfort nic moc, al emery celkem slusne. Ale musi se
kalibrovat. Neni to tak strasne jak je napsano, ale dvakrat v sezone bych to
udelal.
https://www.adwashop.com/phorp/ad14-waterproof-tester-detail
Fakt je, ze nejlepsi je koupit nejakou prumyslovou sondu a merak doplnit /
vyrobit. Kdysi jsem narazil na vyrobce PH sond z Bechovic a mel je moc pekne
a celkem cenove rozumne, al euz to nemuzu najit.
Ja jsem po letech kapkovani u akvarka mel blne zuby trefovani barev, tak
jsem koupil tohle a sveho casu slouzila dobre.
J.V.