PSECT direktiva pro pic-as

Miroslav Draxal evik na volny.cz
Úterý Červenec 19 11:40:33 CEST 2022

Dobrý den,
Taky jsem se kdysi tomu snažil přijít na kloub, ale následně jsem to vzdal,
nikde jsem nic pro mě srozumitelného nenašel. Používám to se svým
bootloaderem, něco je o tom napsáno na
https://www.microchip.com/webinars.microchip.com/WebinarDetails.aspx?dDocNam
e=en558478
Je tam možnost stáhnout pdf, něco malinko tam o tom je.
míra

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Jindrich
Fucik
Sent: Saturday, July 16, 2022 4:58 PM
To: HW-news
Subject: PSECT direktiva pro pic-as

Ahoj,

zase se chvíli pokouším vzít na milost pic-as a zase se brání. Moc
nechápu, jak správně napsat PSECT direktivu, aby program začínal na
adrese 0 (reset) a aby přerušení bylo od adresy 4 tak jak to midrange
procesory mají už od narození.

Začal jsem tím, že jsem okopíroval příklad pro midrange procesor z
dokumentu MPLAB_XC8_PIC_Assembler_User_Guide_for_Embedded_Engineers.pdf

Tam je tak hezky použito:
----------------
PSECT resetVec,class=CODE,delta=2
resetVec:
	PAGESEL main ;jump to the main routine
	goto main

PSECT code
main:
	nop	; tady je nějaký code

Defaultně mi to linker nalinkoval od adresy 0x06xx Takže jsem musel
přidat option na příkazový řádek: -Wl,-presetVec=0h
A jakmile přidám ještě PSECT isrVec,class=CODE,delta=2 tak udělá to samé.

Neexistuje nějaký pochopitelný popis v příkladech, který by du direktivu
vysvětloval?

Díky