PSECT direktiva pro pic-as

Jindrich Fucik fulda na seznam.cz
Sobota Červenec 16 16:58:13 CEST 2022

Ahoj,

zase se chvíli pokouším vzít na milost pic-as a zase se brání. Moc
nechápu, jak správně napsat PSECT direktivu, aby program začínal na
adrese 0 (reset) a aby přerušení bylo od adresy 4 tak jak to midrange
procesory mají už od narození.

Začal jsem tím, že jsem okopíroval příklad pro midrange procesor z
dokumentu MPLAB_XC8_PIC_Assembler_User_Guide_for_Embedded_Engineers.pdf

Tam je tak hezky použito:
----------------
PSECT resetVec,class=CODE,delta=2
resetVec:
	PAGESEL main ;jump to the main routine
	goto main

PSECT code
main:
	nop	; tady je nějaký code

Defaultně mi to linker nalinkoval od adresy 0x06xx Takže jsem musel
přidat option na příkazový řádek: -Wl,-presetVec=0h
A jakmile přidám ještě PSECT isrVec,class=CODE,delta=2 tak udělá to samé.

Neexistuje nějaký pochopitelný popis v příkladech, který by du direktivu
vysvětloval?

Díky