X server pro Windows

Miroslav Mraz mrazik na volny.cz
Pondělí Červenec 18 15:26:27 CEST 2022

Asi máte pravdu. Ještě jednou jsem to zkusil na té malině, zobrazení
přes realvnc. Ten datový tok je cca 300Kb/s i při pohybu myši, když s
tou myší courám, tak je vidět jak tok roste. Je to opravdu dost pomalé,
ale použít by se to se skřípěním zubů dalo. Jediné co mne napadá, je
povypínat zobrazování vrstev, které vás až tak moc nezajímají.
Mimochodem, přetažení okna, zabírajícího 1/4 obrazovky generuje datový
tok asi 1.2Mb. Měřil jsem to pomocí iftop, moc tomu programu nerozumím
(zatím jsem to nepotřeboval), ale těm číslům se asi dá věřit, určitě
nebudou 1000x větší, síť by to neutáhla, a to realvnc chodilo i přes wifi.
Co jsem kdy tak programoval nějaká ta zobrazení, vždy jsem si to
rozdělil na pozadí a popředí. Pozadí, které se moc nemění a může být
složité, jsem vykreslil předem do obrázku, takže vlastní vykreslení pak
sestává z vykreslení obrázku pozadí, přes něž se plácne vlastní popředí.
Pokud jsem to dobře pochopil, tak grafika si obrázek nějak kešuje, takže
jeho vykreslení je rychlé. Jak by to fungovalo takhle na dálku, nevím,
asi nijak. Takže podstata problému bude asi tady.

Mrazík