RE: Jak z náhradní klávesnice do NTB udělat USB klávesnici?

Jan Peterka peterka118 na seznam.cz
Pondělí Červenec 18 13:54:07 CEST 2022

Nevim jestli ti to k necemu pomuze, ale muzes zkusit tento obvod
http://wch-ic.com/products/CH9328.html

Ja s tim predelaval takovou jednoucelovou numerickou miniklavesnicku a nez
bych se tyden drbal se zkoumanim a
ladenim USB HID rozhrani apod., placnul jsem tam tento obvod za 15 kacek a
funguje to naprosto bez problemu.
Co tam přes UART posles, to odesle jako stisk klavesy. Fungovalo to na první
zapojeni, nejsou tam zadne zaludnosti
neseka se to, nedela zadne podivne veci jako mnohe projekty stazene z
internetu apod.
Proste jako normalni koupena klavesnice.

-jp-

-----Original Message-----
From: Hw-list <hw-list-bounces na list.hw.cz> On Behalf Of Pavel Hudeček
Sent: Sunday, July 17, 2022 5:10 PM
To: HW-list <hw-list na list.hw.cz>
Subject: Jak z náhradní klávesnice do NTB udělat USB klávesnici?

Dobrý den všem,

chtěl bych malou klávesnici se vším co je na velké a navíc CZ.
Hotová nenalezena, vždycky něco chybí.

Tak jsem si řekl, stačí náhradní klávesnice k mému NTB, nějaký STM32 s USB,
kus programu, trochu 3D tisknutí a hotovo.
Jen se mi nedaří najít nějakou pomoc s tím kusem programu...
Byla by nějaká inspirace?

Díky,
PH