Win11 -> Win10

Aleš Filip nostromo na khnet.info
Pondělí Červenec 18 09:33:01 CEST 2022

Dobrý den,

Potřebuju na tom používat servisní soft, který pod Win10 běží bez
problému. Nevím, jestli to poběží stejně na Win11, ale není problém to
nejdřív zkusit, a teprve potom kdyžtak řešit přeinstalaci na Win10.
O těch levných licencích vím, ale nevím, jak dalece je to legální. A v
práci musí být veškerý soft legální. Já bych si tu licenci klidně koupil
i za těch pár korun za svoje, ale nevím, jestli bych to dokázal v práci
obhájit ohledně legálnosti.

S pozdravem,

--
  Aleš Filip