Win11 -> Win10

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Pondělí Červenec 18 09:23:21 CEST 2022

Já se toho taky trochu bál, ale nakonec jediné co vadí, tak je start menu.

Protože jsem koupil NTB s w11 home, kupoval jsem pak Pro na winkeys.cz a
při té příležitosti zjistil, že i w10 pro stojí pár drobných, tak jsem
upgradoval i starý s w10.

Takže kdyby downgade nešel, tak použitá licence není drahá.

PH