Re: zdroj pro LEDku z kondenzátoru

Standa Palas stpalas na volny.cz
Neděle Červenec 17 22:07:43 CEST 2022

No jestli to také není tím, že kondenzátory z doby před dvaceti lety
byly trochu něco jiného než kondenzátory dnes. Rozběhové kondenzátory
které kdysi dělala Tesla, takové v hliníkovém plechu měly skoro
neomezenou životnost. Dnešní rozběhové kondenzátory s celoplastovým
obalem spolehlivě ztrácí za provozu kapacitu.