Re: OT: Regulace vytápění bytu plynovým kotlem.

Petr Labaj labaj na volny.cz
Neděle Červenec 17 20:01:48 CEST 2022

Adresář Tisk jsem tam nenašel.
Ale to nevadí (aspoň mně). Už jsem si nainstaloval KiCad na Linux. I
když chodí z objektivních důvodů pomalu (viz starší posty), tak na
prohlížení je to OK.
Jinak na ten KiCad zatím čumím jako tele na nová vrata.

Pokud byste byl ochoten postrádat jeden tišťák, tak budu moc rád.
Soukromě pošlu adresu, Vy prosím pošlete číslo účtu.

Pokud do zimy skončíme kompletně s plynem, tak bych Vám případně ten
tišťák vrátil.
Ale to už asi nebude fungovat ani pošta (pokud nepřejdou na dřevoplyn,
případně na koně), tak bude trochu problém s dopravou.

Děkuji.
PL