Re: zdroj pro LEDku z kondenzátoru

Miroslav Mraz mrazik na volny.cz
Neděle Červenec 17 14:24:43 CEST 2022

Měl jsem doma něco takového několik let. Ledky postupně svítily čím dál
méně, tak jsem to rozebral a rozmotal ten fóliový kondík. Elektrody byly
skoro úplně odpařené, výsledná kapacita asi desetina původní.
Zkušenost - na kvalitě toho kondenzátoru fakt hodně záleží, průšvih je v
tom, že odchází postupně, takže si toho všimnete až za hodně dlouho.
Osobně bych se na tohle už vykašlal a dal tam nějaký spínaný zdroj nebo
trafo.

Mrazík