Re: MPLAB SNAP nebo PICKIT 4 na půjčení

Jindrich Fucik fulda na seznam.cz
Neděle Červenec 17 09:04:41 CEST 2022

Určitě se musí vrátit.

To je právě to co moc nechápu. Proč dělají s těma verzema takové ofuky?
Tedy asi to trochu chápu. Když se člověk podívá "na druhovýrobu", tak
pickit3 v číně prodávají za pár korun (dnes po zdražení cca 500 i s
poštovným), zatímco snap se snaží prodávat za cca 6000.
Přitom ta programovací sekvence je pro (enhanced) midrange procesory
stále stejná, takže když to umí PIC16F153xx, tak není důvod, aby to
neumělo PIC16F152xx. Dokonce na to existuje alternativní projekt, kterej
tu podporu má. Jenže ten je mimo výrobce, takže je bohužel placený (jen
pro doplnění - je to pokračování té pickit3 standalone aplikace)