RE: MPLAB SNAP nebo PICKIT 4 na půjčení

Petr Zahradník clexpert na clexpert.cz
Sobota Červenec 16 21:32:39 CEST 2022

Aha. Tak snad se ti vrátí.

Já vlastně ani nevím, jaké PICy který programátor podporuje. Mám tu několik snapů, ty vím, že neumí staré typy. Pak PICkit 4, který umí asi všechny, pak PICkit 3.5, to nevím, pak starý ICD 2, taky nevím, pak starý REAL ICE, taky nevím, MikroProg umí leccos, pak mám nějaké od CCS, tam už taky nevím, které umí. Ty nejnovější ICD 4 a ICE 4 nemám.

Petr Zahradník, počítačový expert
e-mail: clexpert na clexpert.cz
mobil: 602 409 601, telefony: 475 501 627, 910 256 000
Petr Zahradník, Computer Laboratory
Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem

-----Original Message-----
From: Hw-list <hw-list-bounces na list.hw.cz> On Behalf Of Petr Labaj
Sent: Saturday, July 16, 2022 9:24 PM
To: hw-list na list.hw.cz
Subject: Re: MPLAB SNAP nebo PICKIT 4 na půjčení

Nevím. Pan Fučík říkal, že je to spolehlivý člověk.
Tak ještě další 3 měsíce počkám. Třeba to dopadne dobře.

Ještě mám PK2. Ale protože mám celkem 3 typy Piců, a od každého 3 kusy, tak zřejmě potřebuji PK3, že.
Jeden z nich je ale PIC32, kam se to zřejmě dá nasypat i JTAGem.
Takže pak už zbývají jen 2 typy, a to by PK2 zřejmě zvládl.

PL