Re: "Vlastní" auto jako služba

Pavel Kutina hw na prelude.cz
Čtvrtek Červenec 14 10:15:14 CEST 2022

Ano, to mi nedošlo. Zjevně je tedy za příplatek jen ta páčka.

Nerozumím tomu, přiznávám, také častěji chodím diskutovat o těch páčkách, než třeba do témat "jak nacpat Bitcoin do matrace" nebo "jaká malta drží na zlatých cihlách" :)

Pavel Kutina

-----Original Message-----
From: Ivan Kiss <Ivan.Kiss na novohrad.sk>
To: hw-list na list.hw.cz
Sent: čt, 14 čvc 2022 9:41
Subject: Re: "Vlastní" auto jako služba

Pavel, evidentne tomu nerozumiete a preto márne očakávate blikanie BMW
pri odbočovaní.
My odborníci tomu rozumieme a skutočnosť je taká, že na BMW sa blikačky
zapínajú len všetky štyri naraz a vtedy sa auto stáva neviditeľným.

Verím, že túto funkciu ste v praxi videl často.

IK

Dňa 13. 7. 2022 o 22:47 Pavel Kutina napísal(a):