Re: "Vlastní" auto jako služba

Ivan Kiss Ivan.Kiss na novohrad.sk
Čtvrtek Červenec 14 09:41:12 CEST 2022

Pavel, evidentne tomu nerozumiete a preto márne očakávate blikanie BMW
pri odbočovaní.
My odborníci tomu rozumieme a skutočnosť je taká, že na BMW sa blikačky
zapínajú len všetky štyri naraz a vtedy sa auto stáva neviditeľným.

Verím, že túto funkciu ste v praxi videl často.

IK

Dňa 13. 7. 2022 o 22:47 Pavel Kutina napísal(a):