Re: OT: Regulace vytápění bytu plynovým kotlem.

Dodo Racek dodoracek na gmail.com
Čtvrtek Červenec 14 08:29:53 CEST 2022

Urcite si nekupujte reguatory kurenia ako napriklad Honeywell CM707,
Honeywell CM907 a mnoho dalsich.
Specialne u vas by nefungovali. Su to totiz ciste PID regulatory.

Nebudem sa pytat na typ kotla a regulatora, ktory pouzivate a ste s nim
spokojny, ako dobre funguje.
Ak nepouzivate ekvitermiku, tak s velkou pravdepodobnostou to bude PID
regulacia a potom by
rozpor medzi vasim presvedcenim a vasimi zariadeniami  mohol vyzerat
trapne.

Dodo

st 13. 7. 2022 o 22:58 Petr Labaj <labaj na volny.cz> napísal(a):