nahradni ventialtor pro grafiku MSI GTX950 ?

ajtservis info na ajtservis.cz
Středa Červenec 13 13:24:15 CEST 2022

ten konektor je "samozrejme" na strane boardu a nikam se s merenim
nedostanu :-) navic v pc z ktreho pisu a je 20h denne zapnutej. jak ho
vypnu, zase nemam net atd :-) ten ventilator uz poprve odesel tesne pred
koncem zaruky, ale to proste zacal byt hlucnej. po vymene je to ted tak
3-4 roky a ted tohle. ze ma narok, o tom zadna. spis hledam jednoduche
reseni. pokud se proste tohle nevali v cz nekde v e-shopu jao beznej
nahradni dil, tak proste smula, bude se bastlit.
t.

AJT SERVIS s.r.o.

Oparno 65
Velemín