nahradni ventialtor pro grafiku MSI GTX950 ?

Jindrich Fucik FULDA na seznam.cz
Středa Červenec 13 12:50:09 CEST 2022

Já bych se na něj tedy podíval trochu osciloskopem.
Průběh pulzů na tachometru se celkem snadno pozná a reakce na PWM také nebude moc velká věda.
Nějaká schémata se dají najít tady
https://www.zive.cz/clanky/jak-dodelat-mereni-otacek-u-ventilatoru/sc-3-a-109358/default.aspx
http://pavouk.org/hw/fan/index.html
http://pavouk.org/hw/fan/fan4wire.html

---------- Původní e-mail ----------
Od: ajtservis <info na ajtservis.cz>
Komu: hw-list na list.hw.cz
Datum: 13. 7. 2022 11:18:49
Předmět: Re: nahradni ventialtor pro grafiku MSI GTX950 ?
kdyz na nej ted koukam, tak ruzne pocukava, pak se i rozjede na pomale

otacky, pak zase zastavi a porad dokola. neco tam pravidelne

"zavrka"(zvuk). pokud ventilator jede, tak tichej az do max. otacek.  po

kazdem vyndani a profoukani kompresorem s rozumnym roztocenim

ventilatoru ta zase chvili jede .

mozna mech. problem a nedostatecna regulace rozjezdu proti zpetne vazbe,

nebo neco podobneho. uz neumim ten speedfan nastavovat, ze by treba jel

vetrak jen na dve rychlosti bez vypinani.

t.

AJT SERVIS s.r.o.

Oparno 65

Velemín