X server pro Windows

Michal Grunt michal.grunt na gmail.com
Úterý Červenec 12 13:38:27 CEST 2022

V tom mají výhodu Windows. Přes RDP funguje akcelerace 3D, videa, přenos
portu (com) a USB zařízení... RemoteFX se to jmenuje. Ovsem v serveru musí
být vyhovující graficka karta (Quadro nebo něco podobneho co má podporu v
ovladacich - proto existují Quadro vedle Geforce a Geforce toto neumí).
Takže na dobré lince je to jako byste u toho PC seděl. Na straně klienta
nemusí být nic extra (stačí integrovana). VNC je proti tomu nepoužitelné.
Pocitam, že u xwindows to bude asi obráceně pokud tam nějaká akcelerace na
straně klienta vůbec bude.