Klavesnica HP6550b

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Pondělí Červenec 11 16:08:11 CEST 2022

[preposielam]

Ahojte,

chcel by som sa podakovat vsetkym, ktori zareagovali na moju prosbu o
pomoc. Klavesnica je uz vymenena a pocitac uz zase funguje. Dufam, ze
vydrzi este velmi dlho...

Nahradne diely som nasiel cez googla aj na Slovensku a objednal ich tam.
Hladanie cez bing naslo len linky na amazone a ebay... Ale ked uz zistili,
ze hladam klavesnicu, tak relevantne vysledky nasli obaja. :) Treba davat
pozor na cisla na keyboarde, lebo klavesnice su asi tri typy a vsetky su do
HP6550b. Ja som uz nezohnal typ s trackballom, tak som zobral klasicku bez
trackballu. Teda inu uz v ponuke nemali.

Este raz velmi pekne dakujem za pomoc.

A.