izolátory pod pásovinu

Středa Červenec 6 16:09:44 CEST 2022

Dobrý den,

třeba se tady někdo zabýváte taky silnoproudařinou. Potřebuju sehnat
izolátory, co se dávají (dávaly?) do rozvaděčů pod Cu pásovinu. Je to tohle

http://vaelektronik.cz/fotky/panel.jpg

Nevěděl by někdo kde, nebo aspoň jak se to správně jmenuje? Proklikal
jsem celý internet a nic :-( TME má nějaké plastové, ale za nehorázné
ceny a jsou to jen válečky. Tyhle kostky mi připadají stabilnější, když
se tam má dát kabelové oko a je potřeba pořádně ho utáhnout.

Jinak ty pásky mi dělali z cuponalu (poměděný hliník) 4x20 a ten už taky
zmizel. Všude v eshopech píšou, že jsou to pásky Rital. Doklikal jsem se
na nějakou firmu v Číně, která nabízí že může cuponal vyrábět v množství
10000 tun ročně. Takže asi nic pro mě.

Tyhle panýlky jsem si dával dělat. Pán mi plech ručně vyvrtal, dal
nakomaxitovat a pak to sestavil. Co odešel do důchodu, vytvořil jsem si
data pro laser (je to levnější a vypadá to líp), pásky jsem si konečně
nakreslil taky. On to dělal nějak od oka a bylo to často viditelně
křivé. Pásky z mědi 4x20, když teda není cuponal, (teda jiné, ale tyhle
mohu taky) si nechávám i s dírama vyřezat v Plehasu a pokud bych mět ty
izolátorky, můžu si to pak celé sestavit sám.

Anděl