Re: OT: Regulace vytápění bytu plynovým kotlem.

Martin Hanek martin na hanek.net
Pondělí Červenec 11 14:43:56 CEST 2022

To je mi jasné. Jak jsem psal před obědem, on prý to různě testoval u
sebe doma a úsporu moc nepozoroval.
Co na to říct, nemám s tím žádné zkušenosti, tak nevím, jak moc to bude
těch více. Kotel je dělo, na to co bude vytápět, takže jedině nebudou
stíhat radiátory i když by mohly, místo tam na větší je.

Martin Hanek