X server pro Windows

Martin Záruba swz na volny.cz
Pondělí Červenec 11 13:38:34 CEST 2022

Já nemám problém se stabilitou a funkčností, není dokonalá, ale je
dostačující. Problém jsou ty automatické aktualizace. Mám jeden počítač,
který je server pro cca 200 PLC. Pokud ten počítač udělá aktualizaci kdy
ho to napadne, je to průšvih. A W10 mi to dělají. Na tom serveru jsou
W7, za snad dobrým firewallem, pro všechny (viry) neznámý software a
jediný otevřený port. Nic lepšího jsem nevymyslel, aby se to samo
nerestartovalo kdykoli ho napadne, a to W7 nedělají. Asi lepší by yl
Linux, ale ten program, který tam mám se mi zatím nedaří na Linuxu
rozchodit (Lazarus).

Martin Záruba