X server pro Windows

Martin Hanek martin na hanek.net
Pondělí Červenec 11 12:22:30 CEST 2022

Ony ty Win10 nejsou tak hrozné jak se někdy tvrdí. Já taky jel do
poslední chvíle na Win8.1 s upravenou nabídkou Start podle Win7, bylo to
stabilní a funkční.
Teď mám pár let Win10 a už ani ty velké aktualizace nejsou problém, nic
se nerozsype, nezmění, vše funguje - aktualizace mám zapnuté. Oni tam
toho už moc nepřidávají, pouze kosmetika, teď si hrají s Win11.
U mě, asi 3-4 počítače co spravuji, nemám s Windows 10 žádný problém. A
myslím si, že programy co jely na Win7, tady pojednou taky. To přechod z
WinXP na Win7 byl větší problém.

Martin Hanek