X server pro Windows

Michal Grunt michal.grunt na gmail.com
Pondělí Červenec 11 07:59:42 CEST 2022

W7 už musí být dnes docela děravé, ne? Kompatibilní za nějakou dobu už
stejne nebudete, protože plno software na W7 přestane časem fungovat (kdo
by testoval svuj software v prostředí, které už jednak není podporované a
pak ho stejně skoro nikdo nepouziva, viz třeba ten Kicad). W10 jsou už na
trhu 10 let? Za tu dobu bych řekl, že budou odladěné. První verze W10 už
take nejsou podporovány...

Dopadne to jako s WinXP. Snad před třemi roky vypnuly aktualizační servery
a nainstalovat XP včetně aktualizaci je děsný opruz (za tu dobu mám
nainstalovany W10 nekolikrat). Ciste W7 už také není jednoduché
zaktualizovat (musí se predem aplikovat asi 4 hotfixy). Nehledě na platnost
různých certifikátu, verzi šifrování, smb protokolu kdo ví čeho ještě.
Můžeme nadávat můžeme si stěžovat, ale to je asi tak všechno co můžeme
dělat :-).