Re: Kódování PDF s časopisy Amatérské rádio, Praktická elektronika,...

Michal Grunt michal.grunt na gmail.com
Neděle Červenec 10 20:50:26 CEST 2022

Stačí na to mozna i software NAPS2, který je zdarma a bez balastu. Je to
scanovaci software s podporou OCR a umí místo scanneru i import.
Samozřejmě, ze ABBY FineReader je asi lepší, ale něco stojí.