Re: Kódování PDF s časopisy Amatérské rádio, Praktická elektronika,...

Neděle Červenec 10 20:04:49 CEST 2022

Xchange viewer umí PDF převést do obrázku. Jenže je starý (vývoj už
dlouho nepokračuje), což je na jednu stranu výhoda, že neumí spustit
vir, kdyby v tom pdf náhodou byl, ale problém je, že neumí vícevrstvé
obrázky. Když si ve Formice vytvořím pdf tišťáku (obě strany spojů,
obrysy součástek, popisy) a je to v samostatných vrstvách, Xchange mi to
neumí zobrazit. Jinak "úžasná" věc, můžete si jednotlivé vrstvy zapínat
a vypínat. Prohlížeč Adobe to sice zobrazí správně, ale takhle jsem
poslal do výroby pro kontrolu výkres plechového panelu (jedna vrstva
obrysy, druhá vrstva kóty) a nevěděli, jak to zobrazit. Já jsem z toho
adobe (free verze) zase nedokázal vyexportovat obrázek.

Anděl