Re: OT: starý mail od ČEZ

Miroslav Mraz mrazik na volny.cz
Sobota Červenec 9 22:16:42 CEST 2022

Možné je všechno. Podívejte se do zdroje zprávy, najdete tam kudy a kdy
se mail toulal.
Mně se teď povedlo omylem poslat zprávu místo do konference přímo panu
Gruntovi, který má schránku na gmail. Vrátila se jako nedoručitelná -

                    The mail system

<michal.grunt na gmail.com>: host gmail-smtp-in.l.google.com[142.250.27.27]