OT: starý mail od ČEZ

Sobota Červenec 9 21:27:00 CEST 2022

Minulý týden jsem od ČEZu dostal mail   "V březnu 2019 zvýšíme cenu
elektřiny, tipy" a adresa tam byla do Nymburka, kde už 6 let nebydlím.
Zeptal jsem se jich, co to má znamenat. Prý že se to netýkalo Nymburka,
ale odběrného místa Hořátev. Tam jsme měli už pár let přípojku pro
stavbu, ale 2019 jsem měl už po kolaudaci a byt v Nymburce byl 2 roky
prodaný. Uklidnili mě, že v současné době mám zafixovanou cenu a
zdražení se mě netýká. Tak nevím - je možné že mail někde 3 roky "visel"
a teď teprv ke mě dorazil? Nebo co v tom ČEZu kouří?

Anděl