Rozdiel medzi STM32G0 a L0

Jindrich Fucik fulda na seznam.cz
Sobota Červenec 9 08:34:35 CEST 2022

A kdyby jsi vzal na milost ještě 4 nohy navíc?
Koukám, že v TQFP44 mají PIC16F59T-I/PT, což asi nechceš, pokud neděláš
nic do muzea, ale v TQFP48 je toho skladem celkem dost:
https://cz.mouser.com/c/semiconductors/embedded-processors-controllers/microcontrollers-mcu/?package%20%2F%20case=SSOP-48%7C~TQFN-44~~TQFN-44%20EP%7C~TQFP-44~~TQFP-48&instock=y&rp=semiconductors%2Fembedded-processors-controllers%2Fmicrocontrollers-mcu%7C~Package%20%2F%20Case