Rozdiel medzi STM32G0 a L0

wek konfera na efton.sk
Pátek Červenec 8 22:05:52 CEST 2022

[preposielam]

Ahoj,
ono je to prave tak, ze ku tej L0 sa da zrovna zohnat aj to spravne nucleo... Zvlastna zhoda nahod.
S PIC je to momentalne tak, ze zrovna s TQFP44 nie je nic. Maju nejake QFN, ale to ja uz vobec nenaletujem a ani nenapeciem v topinkovaci. A DIP40 je velke puzdro. Teda otazka vlastne je, ze ci doska 10x10cm a doska 12x10cm je az taky velky cenovy rozdiel, v jlc som este plosaky nerobil, tak to neviem.
Inak ku tej Tvojej poznamke o HSE, to mas pravdu, ale da sa tusim do L0 pricapit externy krystalovy clock. Toto som ale tiez neskumal nejako detailne. Ako myslim, ze s tymto by sa dalo zit.
A.

Ano, ale zhodou okolnosti tento tyzden v TME maju aj 'L0 aj 'G0 (teda po
jednom modeli z kazdeho) v QFP32.

A ja by som aj tak na uvod odporucal Nucleo (aj ked to je znova na debatu,
ze ktore, a znova je to otazne, co sa da zohnat).

wek

PS. Ono mozno ani tie PICka netreba zahadzovat. Nevyznam sa v nich, ale
nejako sa mi nechce verit, ze sa nenajde model s viac pinmi.