Re[2]: OT: Regulace vytápění bytu plynovým kotlem.

Vladimír newlad na centrum.cz
Pátek Červenec 8 11:47:48 CEST 2022

Výkon těchto radiátorů při teplotách vstup 55°C výstup 40°C je: 800mm -
833W,  900mm - 937W, 1100 - 1146W. To se mi zdá na starý dům nebo byt
dost málo. Při klasickém nekondenzačním kotli by při 80°C vstup a 60°C
výstup byl výkon 1890W, 2126W a 2599W. To už se ohřejete, ale kondenzace
žádná.
VN