test

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Pátek Červenec 8 11:15:02 CEST 2022

>Ano, ale je to stále se měnící blbost a kdyµ si chcete zkompilovat něco
>z webu, co cmake pouµívá, ta mrcha si obvykle kontroluje verzi a kdyµ
>máte hodně starou, tak vás dál nepustí. Bohuµel se to dnes dost pouµívá.

Vyborne. Dalsi dovod sa snazit byt konzervativny a nepouzivat "moderne"
chujoviny.

Ti mladeznici maju tendenciu nechapat dolezitost zachovania kompatibility,
vo vsetkom. Mozno aj my sme boli taki, ze vsetko stare je zle.

>Ono kompilovat v±e sám a udrµovat to stabilní a bezpečné, to byste nic
>jiného nedělal. Já na tom potřebuji občas i pracovat,

Ja viem. To bolo len rypanie. Uz aj to apdejtovanie je zbytocne zdrziavanie
sa, v drvivej vacsine pripadov.

Ja chapem, ze riesenie neexistuje a toto je len take piatkove frflanie.

wek