test

Miroslav Mraz mrazik na volny.cz
Pátek Červenec 8 10:53:20 CEST 2022

V textu

On 08. 07. 22 10:10, Jan Waclawek wrote:
> Hm hm...

> [ryp] ... pravoverny linuxak si predsa vsetko kompiluje sam... [/ryp]

Život je moc krátký na to, aby si člověk úplně všechno kompiloval sám.

> Mal som pocit, ze cmake je commandline utilita... preco to zavisi od verzie
> ubuntu?

Ano, ale je to stále se měnící blbost a když si chcete zkompilovat něco
z webu, co cmake používá, ta mrcha si obvykle kontroluje verzi a když
máte hodně starou, tak vás dál nepustí. Bohužel se to dnes dost používá.

> wek

Ono kompilovat vše sám a udržovat to stabilní a bezpečné, to byste nic
jiného nedělal. Já na tom potřebuji občas i pracovat,

Mrazík