Re: Starý měnič LENZE E82EV371

Jirka Mww jirka.mww na gmail.com
Čtvrtek Červenec 7 20:49:07 CEST 2022

Diky za analyzu. Sit mame novou, oddelene PE a N.  Zasuvky jsou dokonce na
stejne fazi. S RS232 si hraju casto a nikdy se mi nic podobneho nestalo.
Navic ten menic i s tim panylkem urcite pred temi asi 6 lety a puvodnim
programem od Lenze komunikoval. Mam ted predbezne domluvene zapujceni
programovaciho panylku s displem a tlacitky a snad to naprogramuji  s tim.
Mela to byt jen takova vypomoc sousedovi a nakonec se z toho stala takova
anabaze.