Re: OT: Regulace vytápění bytu plynovým kotlem.

Vladimír newlad na centrum.cz
Čtvrtek Červenec 7 19:01:37 CEST 2022

Mám pár všeobecných poznámek k tomu, co jste uvedl.
Termohlavice - určitě patří do místností, kde je jiný zdroj tepla
(většinou jižní strana a slunce, kuchyně a vaření). Do těchto místností
naopak nepatří nadřazený termostat. Není třeba je použít, pokud je
systém seřízen a vyvážen ventily a pokud jsou radiátory správně výkonově
navrženy. Což na 99% není. Pak to vyvážení nahradí ty hlavice
Pokojový termostat - patří do nejchladnější místnosti, respektive do
místnosti s největšími ztrátami, kde však není jiný zdroj tepla. Tam kde
je, nesmí být umístěna termohlavice.
Píšete, že montovali všechno nové, kotel i radiátory, tak lze
předpokládat, že je celý systém navržen pro kondenzační kotel a
radiátory pro teplotní spád max. 35°- 50°
VN