Re: Zabezpecne vicekanalove dalkove ovladani

Lubor Otta butan na centrum.cz
Neděle Červenec 3 18:05:00 CEST 2022

Algoritmus neznám, ale slyšel jsem že byl prezentován na nějaké kryptokonferenci už před více než 10-ti lety.
Tady je něco hrubou silou
https://eprint.iacr.org/2011/242.pdf
 A možná jde to otevřít i tak že zarušíš přijímač, nabereš několik po sobě jdoucích pokusů o přihlášení, a na ně by se to snad mohlo znovu syncnout jako  když se ti ve vysílači vymaže paměť stavu.
Lubor