Zabezpecne vicekanalove dalkove ovladani

Jindrich Fucik fulda na seznam.cz
Neděle Červenec 3 16:50:41 CEST 2022

Znáš nějakou metou?
Já jsem tomu věnoval celkem dost času, nějakou dobu jsem si mailoval s
Timo Glokem a jediné co se dá použít je sledování spotřeby na přijímači.
Takže pokud máš vlastní master code a útčník se nedostane k procesoru ze
tvého přijímače, tak je to celkem bezpečné.