Re: Solár - částečné zastínění panelu, revizák

Petr Labaj labaj na volny.cz
Pátek Červenec 1 18:01:28 CEST 2022

Když tak přemýšlím na tím half-cell , tak jestli je to zapojené podle
tohoto krátkého videa, tak to přece tak nefunguje.
https://www.youtube.com/watch?v=JziP-RKDm4Y

Tady je uspořádání 3s2p. Pokud je problém v jedné ze sekcí, které jsou
paralelně (na videu jsou pod sebou a sdílejí společnou diodu), tak přece
proud celou sestavou 3s2p bude jen poloviční.
Omezený proudem nejslabšího sériově řazeného dvojmodulu (ze kterého bude
fungovat jenom polovina, tj. jednomodul).

PL