Re: Solár - částečné zastínění panelu, revizák

ajtservis info na ajtservis.cz
Pátek Červenec 1 17:37:39 CEST 2022

pripojit tu kouzelnou krabicku, power optimizer, treba "SolarEdge" a
merit/sledovat.
https://www.solaredge.com/sites/default/files/se-power-optimizer-opi300-datasheet-cz.pdf
.
  k te zivotnosti, celkem me prekvapilo tvrzeni, ze i u nejstarsich
instalaci, snad tedy +10let, se zatim zadna pozorovatelna/meritelna
degradace vlastniho panelu neprojevila.
informace ziskana v blizsim kruhu, tak snad pravdiva. pokud tedy nedojde
k poskozeni kryci vrstvy a tim ruzne degeneraci jeji pruhlednosti atd.
tomik.

AJT SERVIS s.r.o.

Oparno 65
Velemín