Re: Solár - částečné zastínění panelu, revizák

ajtservis info na ajtservis.cz
Pátek Červenec 1 16:58:55 CEST 2022

ty panely se prizpusobuji i vyrobnimu procesu a vyteznosti ve vyrobe.
takze se hleda vetsinove reseni. spamuju sem obrazek kde je pocet diod /
clanky snad nejak zduvodnen.
tomik.

AJT SERVIS s.r.o.

Oparno 65