Re: Solár - částečné zastínění panelu, revizák

ajtservis info na ajtservis.cz
Pátek Červenec 1 16:22:01 CEST 2022

ano. i to se muze stat. jsou zapojene nejcasteji v serii.
u toho panelu je kazda dioda navic ztrata :-) urcite to je resene tak,
jak to nejlepe jde, vetsinove vyhovuje. mrknete do tech datasheetu a pak
spravne natocit panel vuci stinu a nebo do castecneho stinu proste nedavat.
pak jeste jde na kazdy panel umistit kouzelnou krabicku, ktera ma
samostatne mereni a panel v serii ve strigu premosti pokud nedava dost,
tedy je treba docasne zastinen. navic to dela snad i odpojovac a nestoji
to ranec, tak proc ji tam nedat.
t.

--
AJT SERVIS s.r.o.