Re: Ještě malá důležitá poznámka k nabíjení Li aku a teplotě

Jaroslav Lukeš lsh na wo.cz
Pátek Červenec 1 14:27:00 CEST 2022

Všechno co je zajímavé, je pod NDA, ale občas něco unikne i v
datasheetu- například DS2784. Nedávno jsem viděl datašít, kde bylo i
těch 50°C pro lifepo4, ale nevím už od čeho to bylo. Nicméně vyšší počet
cyklů mají při okolní teplotě 25°C právě kvůli stárnutí materiálu a i
tam se podívejte, na kolik to výrobce nabíjel/vybíjel, ne vždy to píše a
je to třeba 95%/11% - právě kvůli tomu že to je při 25°C. Na údaje u
eaut se nespoléhejte, některá mají o dost vyšší kapacitu, než kolik
"umí" využít.