Jak zpusobit pozar v obyvaku

Petr Labaj labaj na volny.cz
Neděle Leden 30 21:44:51 CET 2022

Nedalo mi to a ještě jsem s tím polaboroval.
Estlcam umí generovat oblouky. Ale některé DXF při importu to už interně
natáhnou jako úsečky.

Bohužel zrovna můj CAM Aspire je případ toho, který generuje to DXF
nějak blbě.
Některé programy to pak naimportují úplně blbě (třeba GRBLplotter nebo
FlatCAM).
Estlcam to sice natáhne dobře, ale bere to jako sadu úseček.

Bohužel do formátu DXF nevidím a nějak moc se mi do studia nechce, bude
to obsáhlé.
Když jsem experimentoval s DXF exporty v jiných programech, tak takové
problémy
dělal export ve starších verzích DXF (jaké byly ve starých verzích
Autocadu).

Takhle jinými slovy - v přenosu G-kódu mezi Estlcam a
LaserGRBL/GRBLplotter/Candle atd. by neměl být problém.

PL