Re: Jazýčkové relé - slepený kontakt

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Pátek Leden 28 23:56:48 CET 2022

Sice úplně nevylučuji elektrické důvody, ale třeba kapacita by
přednostně přilepovala více používané kontakty. Ta chyba v programu, že
by třeba občas na chvíli "přitopila", to bych taky úplně nezavrhoval.

Ale osobně tipuji na chybnou povrchovou úpravu umožňující lepení difúzí
materiálu, zejména když bude okno v létě rozžhavené od slunce.

PH