Nahrada a zapis EPROM TC57H1024AD-85 (= M27C1024 ?)

Jirka Mww jirka.mww na gmail.com
Pátek Leden 28 17:02:49 CET 2022

Já bohužel žádnou  EPROM 1024 nemám.  Mám tady pár kousků 512  v DIL 28,
tam by se to ale nevešlo, to je jen 64kB a ten váš soubor má 128kB.

Zdravi
Jirka Sloupenský  OK1MWW

Bez
virů. www.avast.com
<#DAB4FAD8-2DD7-40BB-A1B8-4E2AA1F9FDF2>

pá 28. 1. 2022 v 14:52 odesílatel Pavel Kadečka <pavel.kadecka na gmail.com>