Nahrada a zapis EPROM TC57H1024AD-85 (= M27C1024 ?)

Pátek Leden 28 14:51:53 CET 2022

Jo, je to verze s okýnkem, teda nejspíš, je přelepené samolepkou. To je
fajn, že je mají v Číně skladem, ale sem to půjde dva měsíce :-)

Sběratel jsem, ale jen vocamcaď pocamcaď, mám tu jen pár desek a jen to, co
funguje. I kdyby na nějaké byla stejná EPROM, tak ji nebudu kanibalizovat,
protože to by mi pak nefungoval ten board. A všechny, co tu mám, mají
prostě jinou paměř, ve 286 jsou dvě menší, ve 386 nějaká DIL28 nebo DIL32

Tohle je ke všemu ne úplně běžná paměť, teda ve smyslu, že má nějak moc
nožiček, kdysi dávno jsem měl nějaké přebytečné FLASH ROMky z vraků různých
pentií, naprogramovat to šlo v jiném mainboardu přes Uniflash, pokud to tam
pasovalo.

P.K.