Re: [OT] Chipová krize - konspirační teorie

Jiří Nesvačil nesvacil na posys.eu
Čtvrtek Leden 27 22:10:53 CET 2022

Jiz pred cinskym virusem napr. male LCD sly na 2xcenu, protoze vsichni
sli na vetsi LCD, na ty male nemeli kapacitu ci co. Obecne se zvedla
poptavka mnohonasobne jiz pre cinskym virusem.

TSMC uvazovalo asi i o nejake stavbe u nas na starsi cipy. Jenze TSMC je
zvykle dostat injekce od statu a tady to asi drhne.

Prijde mi to jiz jako obchod statu a ne jednotlivych spolecnosti. Na to
asi nase vlada nemela/nema odhaduji. Nevim jak by vysvetlila tu injekci
lidem. Nadhled nad tim, ze cipy jsou jako infrastruktura ma malokdo.

Jirka