Re: [OT] Chipová krize - konspirační teorie

Petr Labaj labaj na volny.cz
Čtvrtek Leden 27 20:56:45 CET 2022

Tak pokud jedou všecky faby na 100%, tak kde jsou ty součástky?
To opravdu všechno končí ve skladech nějakých výrobců elektroniky?
Sorry, ale nevěřím.
Mám velmi blízko k jednomu zdejšímu distributorovi velkého výrobce.
A součástky on prostě nedostane, protože nejsou.
Nemá ani on (distributor), ani velcí zákazníci.

PL