Re: oční operace

Menšík, David david na mensikovi.com
Čtvrtek Leden 27 10:32:06 CET 2022

Ahoj,
ja nejsem odbornik na lasery. Pokud budu toho cloveka povazovat za znaleho
co tvrdi, tak pak tam v tom videu rozebira typy materialu vzhledem k
chovani laseru (aspon doufam ze je to v tom videu, videl jsem jich od neho
vic) a dochazi k tomu, ze pokud to neni material, ktery neodrazi laser
(napr. hlinikova deska) a zaroven ho dobre nevede (material cocky laseru),
tak je to v kategorii, kdy laser ten material "zpracovava/odparuje". Coz je
vetsina materialu vcetne materialu ze kterych jsou ty bryle. Vychazi z
toho, ze pokud ma nekdo na sobe bryle a objevi se mu plamen na vnejsi
strane bryli jak se ty bryle dostanou do drahy laseru, tak hlavou uhne.
Cili oci jsou uchraneny (paprsek neprosel skrz, protoze energie se
zpracovala do odpareni/zapaleni materialu na povrchu). Pokud hlavou neuhne
a bude cekat, tak zrejme dojde k tomu, ze ten paprsek odpari toho materialu
tolik, ze projde skrz :).

Stale se bavime o nezaostrenem paprsku, u zaostreneho bude
probihat zpracovavani materialu laserem rychleji, ale zase kdo si nacpe
hlavu pod cocku laseru a pusti ho?

BR,
  David.